Bezorgen
Heb je een bestelling geplaatst op onze webshop en wil je meer informatie over de status of levering van de bestelling? Kijk dan eerst even in onderstaande veel gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

Wat is de status van mijn bestelling?
Helaas is het niet mogelijk om in onze webshop de status van de bestelling te zien. Als je wilt weten wat de status is dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
De artikelen worden in principe de eerstvolgende leverdag bezorgd. Wanneer de bestelling een artikel bevat dat niet op voorraad is en daardoor een langere levertijd heeft, dan zal dit artikel nageleverd worden. Er zijn echter artikelen met een langere levertijd (zoals meubilair). Neem voor deze bestelling(en) contact op met onze klantenservice.

Ik woon in Belgie, bezorgen jullie ook buiten Nederland?
Nee, wij bezorgen alleen in Nederland. Voor bestellingen in België verwijzen Wij je graag naar onze Belgische partner Marsival (https://shop.marsival.be/).

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen / annuleren?
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ik wil de factuur graag digitaal ontvangen. Hoe gaat dit in zijn werk?
Facturen kunnen naar één e-mail adres verstuurd worden. Geef het e-mailadres door aan onze klantenservice en wij regelen het verder voor jou.

Retourneren
Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?
Een retouraanvraag bij Reinders start je vanuit jouw webshop account.

  1.  Log in met het Reinders account (let op: je kunt alleen artikelen retour sturen als je bevoegd bent om te bestellen bij Reinders!)
  2. Ga naar ‘Mijn account’ rechtsboven in het scherm
  3. Rechtsonder in het ‘Mijn account’ menu vind je een grijze button met ‘Retouren’
  4. Vul de volgende gegevens in:
    - Het klantnummer staat voor je ingevuld
    - Het e-mailadres waarmee je bent ingelogd staat ook al voor je ingevuld. Wil je de retourbevestiging liever op een ander e-mailadres ontvangen? Vul hier dan een ander e-mailadres in.
    - Selecteer het LE-nummer (LE staat voor leveringsnummer en kun je vinden op de afleverbon of in de orderhistorie van je account)
    - Voeg de artikelnummers en aantallen toe uit de betreffende levering die je retour wilt sturen
    - Voeg tenslotte toe hoeveel dozen je retour wilt sturen.
    - Om je retour aan te vragen klik dan op 'Retour aanvraag indienen'.
  5. Binnen 5 werkdagen ontvang je een bevestiging van de retour aanvraag op het opgegeven e-mailadres.
  6. Print deze bevestiging uit en voeg deze toe aan de retourzending.

Als je meerdere artikelen van verschillende leveringen wilt retourneren, herhaal dan de retour aanvraag voor elke levering.

Heb je een klacht, misdruk of manco bij een levering, stuur de artikelen dan niet retour maar neem contact op met onze klantenservice.

Ik heb een retour aangevraagd maar nog geen bevestiging gehad?
Nadat je je retouraanvraag bij ons hebt ingediend krijg je binnen 5 werkdagen een bevesting van ons per e-mail.

Wat is een LE-nummer en waar kan ik deze vinden?
LE-nummer staat voor 'leveringsnummer' en kun je terugvinden op de afleverbon of in de orderhistorie van je webshop account wanneer je sorteert op 'afleverbon'. 

Kan ik een artikel laten repareren?
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren?
Voor het retourneren van artikelen gelden de volgende voorwaarden:
- De retouraanvraag dient binnen 8 dagen na levering bij ons gemeld te zijn.
- Enkel artikelen in originele verpakking worden door ons retour genomen.
Enkel artikelen in originele verpakking en zonder beschadiging worden door ons retour genomen en gecrediteerd. Retourzendingen graag netjes verpakken om beschadigingen te voorkomen.
- Bij retourzendingen die niet te wijten zijn aan door Reinders gemaakte fouten, zullen er 10% retourkosten in rekening gebracht worden.

Klachten
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. We doen er alles aan om jouw klacht naar tevredenheid af te handelen. Elke klacht zien wij als een mogelijkheid om onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Lees meer over onze klachtenprocedure.

Mark Obbens
Mark Obbens Chauffeur

Een chauffeur die het plaatst waar u het hebben wil.
Opgeruimd voor de klas. 

 

Fred Brands
Fred Brands Chauffeur

Vervoerd met passie, geleverd met een lach.
Alles voor de klas.