Veelgestelde vragen
Nu de scholen dicht zijn

Is Reinders gewoon open?
Ja, ook in deze tijd staan wij voor jullie klaar! Met de kennis van vandaag kunnen we gelukkig zeggen: we zijn open, we hebben voldoende voorraad, mensen én vervoer om jullie te kunnen helpen. 

Wordt mijn bestelling nog gewoon geleverd?
Jazeker. Op dit moment kunnen we nog gewoon leveren zoals je van ons gewend bent. Er moet wel iemand aanwezig zijn om de bestelling in ontvangst te nemen op de afleverlocatie. Neem gerust contact met ons op om te overleggen wanneer de bestelling het beste bij jullie kan worden bezorgd. 

Op welke manier zijn jullie te bereiken?
Bellen: bel ons op 013-528 84 35.
Mailen: mail je vraag naar info@reinders-oisterwijk.nl
Livechat: krijg direct antwoord op je vraag via de livechat op webshop.reinders-oisterwijk.nl
Via je adviseur: je adviseur is te bereiken via de e-mail en telefoon. Wil je een methode invoeren of heb je specifieke informatie nodig? De adviseur helpt graag.
Waarom is het verstandig om de jaarbestelling nu al te plaatsen?
In deze tijden van onzekerheid kan het prettig zijn daar waar mogelijk de regie te behouden. Door de jaarbestelling naar voren te halen voorkom je dat je te maken krijgt met nu nog niet te voorziene eventuele gevolgen van deze crisis (zoals leverproblemen van toeleveranciers, onvoldoende logistieke krachten om de bestelling klaar te maken). Ben er zeker van dat je nu alle materialen tijdig op locatie hebt zodat je straks weer alle aandacht hebt voor de kinderen. 
Als ik de jaarbestelling nu al plaats, krijg ik deze dan nu ook al geleverd?
Ja, dat is wel mogelijk. Het zou ontzettend fijn zijn als we de jaarbestelling nu alvast voor je kunnen verzamelen. Direct leveren is niet verplicht, dit kan ook later plaatsvinden. Samen overleggen we een geschikt bezorgmoment.

Staat je vraag hier niet tussen? Bekijk dan alle vragen en antwoorden via onderstaande link.

Naar alle vragen 'nu de scholen dicht zijn' 

Hoe maak ik een account aan?
Om snel en eenvoudig een account aan te maken, ga je naar 'Registreren', geef aan of je wilt registreren als school, bedrijf, instelling of particulier en doorloop vervolgens de aangegeven stappen. Je krijgt daarna jouw inloggevens per e-mail toegestuurd waarna je direct kunt inloggen.

Ik heb mijn bestelde artikelen nog niet ontvangen, wat moet ik doen?
Ga naar webshop.reinders-oisterwijk.nl, login op je webshop account en ga naar 'mijn account'. In het tabje 'openstaande orders' vind je een overzicht met artikelen die besteld zijn maar nog niet geleverd. Wij doen ons best om deze artikelen zo snel mogelijk te bezorgen. Staan de artikelen die je mist hier niet (meer) tussen? Dan kan het zo zijn dat de artikelen al in ons magazijn klaar staan voor verzending. Heb je alsnog vragen over je openstaande orders? Neem gerust contact met ons op.

Naar openstaande orders

Hoe maak ik een retour aan via de webshop?
Volg onderstaand stappenplan om een retour aan te maken via onze webshop.
Een retouraanvraag bij Reinders start je vanuit jouw webshop account.
1. Log in met jouw Reinders webshop account (let op: je kunt alleen artikelen retour sturen als je bevoegd bent om te bestellen bij Reinders).
2. Ga naar 'Mijn Account' rechtsboven in het scherm
3. Rechtsonder in het 'Mijn account' menu vind je een grijze button met 'Retouren' 
4. Vul de volgende gegevens in:
- Het e-mailadres waarmee je bent ingelogd staat al voor je ingevuld. Op dit e-mailadres ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging van je retour. Wil je de retourbevestiging liever op een ander e-mailadres ontvangen? Vul hier dan een ander e-mailadres in. 
- Selecteer het LE-nummer (LE staat voor 'leveringsnummer' en vind je op de afleverbon of in de orderhistorie van je account). 
- Voeg de artikelnummers en aantallen toe uit de betreffende levering die je retour wilt sturen.
- Voeg toe hoeveel dozen je retour wilt sturen.
- Om je retour aan te vragen klik dan op 'Retour aanvraag indienen'. 
5. Binnen 5 werkdagen ontvang je per e-mail een bevestiging van je retouraanvraag op het opgegeven e-mailadres.
6. Print deze bevestiging uit en voeg deze toe aan de retourzending.

Naar retouren

Waar kan ik het LE-nummer vinden voor mijn retouraanvraag?

LE-nummer staat voor 'leveringsnummer' en kun je terugvinden op de afleverbon die bij je bestelling zat. Je kunt het LE-nummer ook terugvinden in je webshop account wanneer je sorteert op 'afleverbon'.

Vind LE-nummer

Ik kan de afleverbon niet vinden of ik heb de verkeerde afleverbon ontvangen, wat nu?
Een overzicht van de afleverbonnen kun je terugvinden in de orderhistorie van je webshop account wanneer je sorteert op 'afleverbon'.

Orderhistorie

Kan ik een artikel laten repareren?
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice 

Of gaat je vraag misschien over een van deze onderwerpen?

> Jaarbestelling
> Software online bestellen
> Bestellen en betalen
> Bezorgen en retourneren
> Gebruiker accounts webshop
> Bestelsjablonen
> Zichtzending aanvragen

Overige vragen

Waar kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Je kunt je hier aanmelden voor de nieuwsbrief.

Hoe kan ik contact met Reinders opnemen?
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Klik hier voor de mogelijkheden.

Waar kan ik met mijn klacht terecht?
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice zij staan je graag te woord.

 

Thom van Alphen
Thom van Alphen Sidekick logistiek manager

Wij van logistiek zijn van elastiek.
We rekken altijd mee, voor de 
beste service voor de klas.

Margo Denissen
Margo Denissen Online marketeer

Zoek, vind en bestel.
Binnen een paar kliks alles
wat je nodig hebt voor de klas.