Veelgestelde vragen

Heb je jouw jaarbestelling inmiddels ontvangen en uitgepakt maar is er iets niet helemaal goed gegaan of heb je een vraag over onze webshop? Kijk eerst even in onderstaande veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

Ik heb mijn bestelde artikelen nog niet ontvangen, wat moet ik doen?
Ga naar webshop.reinders-oisterwijk.nl, login op je webshop account en ga naar 'mijn account'. In het tabje 'openstaande orders' vind je een overzicht met artikelen die besteld zijn maar nog niet geleverd. Wij doen ons best om deze artikelen zo snel mogelijk te bezorgen. Staan de artikelen die je mist hier niet (meer) tussen? Dan kan het zo zijn dat de artikelen al in ons magazijn klaar staan voor verzending. De bezorging vindt plaats in de laatste week van de zomervakantie in jouw regio (op donderdag en vrijdag). Heb je alsnog vragen over je openstaande orders? Neem gerust contact met ons op.

Naar openstaande orders

Hoe maak ik een retour aan via de webshop?
Volg onderstaand stappenplan om een retour aan te maken via onze webshop.
Een retouraanvraag bij Reinders start je vanuit jouw webshop account.
1. Log in met jouw Reinders webshop account (let op: je kunt alleen artikelen retour sturen als je bevoegd bent om te bestellen bij Reinders).
2. Ga naar 'Mijn Account' rechtsboven in het scherm
3. Rechtsonder in het 'Mijn account' menu vind je een grijze button met 'Retouren' 
4. Vul de volgende gegevens in:
- Het e-mailadres waarmee je bent ingelogd staat al voor je ingevuld. Op dit e-mailadres ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging van je retour. Wil je de retourbevestiging liever op een ander e-mailadres ontvangen? Vul hier dan een ander e-mailadres in. 
- Selecteer het LE-nummer (LE staat voor 'leveringsnummer' en vind je op de afleverbon of in de orderhistorie van je account). 
- Voeg de artikelnummers en aantallen toe uit de betreffende levering die je retour wilt sturen.
- Voeg toe hoeveel dozen je retour wilt sturen.
- Om je retour aan te vragen klik dan op 'Retour aanvraag indienen'. 
5. Binnen 5 werkdagen ontvang je per e-mail een bevestiging van je retouraanvraag op het opgegeven e-mailadres.
6. Print deze bevestiging uit en voeg deze toe aan de retourzending.

Naar retouren

Waar kan ik het LE-nummer vinden voor mijn retouraanvraag?

LE-nummer staat voor 'leveringsnummer' en kun je terugvinden op de afleverbon die bij je bestelling zat. Je kunt het LE-nummer ook terugvinden in je webshop account wanneer je sorteert op 'afleverbon'.

Vind LE-nummer

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren?
Voor het retourneren van artikelen gelden de volgende voorwaarden:
- De retouraanvraag dient binnen 8 dagen na levering bij ons gemeld te zijn.
- Enkel artikelen in originele verpakking worden door ons retour genomen.
Enkel artikelen in originele verpakking en zonder beschadiging worden door ons retour genomen en gecrediteerd. Retourzendingen graag netjes verpakken om beschadigingen te voorkomen.
- Bij retourzendingen die niet te wijten zijn aan door Reinders gemaakte fouten, zullen er 10% retourkosten in rekening gebracht worden

Ik kan de afleverbon niet vinden of ik heb de verkeerde afleverbon ontvangen, wat nu?
Een overzicht van de afleverbonnen kun je terugvinden in de orderhistorie van je webshop account wanneer je sorteert op 'afleverbon'.

Orderhistorie

Kan ik een artikel laten repareren?
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice 

Of gaat je vraag misschien over een van deze onderwerpen?

> Jaarbestelling
> Software online bestellen
> Bestellen en betalen
> Bezorgen en retourneren
> Gebruiker accounts webshop
> Bestelsjablonen
> Zichtzending aanvragen

Overige vragen

Waar kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Je kunt je hier aanmelden voor de nieuwsbrief.

Hoe kan ik contact met Reinders opnemen?
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Klik hier voor de mogelijkheden.

Waar kan ik met mijn klacht terecht?
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice zij staan je graag te woord.

 

Thom van Alphen
Thom van Alphen Sidekick logistiek manager

Wij van logistiek zijn van elastiek.
We rekken altijd mee, voor de 
beste service voor de klas.

Margo Denissen
Margo Denissen Online marketeer

Zoek, vind en bestel.
Binnen een paar kliks alles
wat je nodig hebt voor de klas.